הכנו עבורכם את חבילות השירותים המשתלמות והאיכותיות ביותר!

התקשרו עכשיו והזמינו החבילה המתאימה!

...Loading...

טיולי סוסים רומנטיים בצפון

אם בטיול סוסים חשקה נפשכם, בוודאי נזכרתם בשלל החוות ששמעתם עליהן באזור המרכז או הדרום. אלא שצר לי לאכזב אתכם, אבל כדי ליהנות מטיולי סוסים אמיתיים כפי שבאמת דמיינתם וחלמתם, תיאלצו להצפין ולנסוע לאזור עמק יזרעאל, הגליל והגולן. במיוחד במקרים שבהם אתם מתכננים טיולי סוסים לזוגות, כדאי לא לוותר על החוות שמציעה צפון הארץ, ויש לכך לא מעט סיבות (עליהן נדבר מיד). 

 

באופן כללי, אם טרם נחשפתם עד היום לתחום המתפתח של טיולי הרכיבה הזוגיים, הרי שמדובר בענף שמציע לזוגות בילוי רומנטי ובלתי נשכח – אשר כולל רכיבה משותפת, ארוחה ושתייה רומנטיים – כשהכל יכול להיעשות גם לעת ערב ולנגד שקיעת השמש.

 

 

למה דווקא בצפון

מדוע דווקא טיולי סוסים רומנטיים בצפון? ובכן, זה ידוע שארץ ישראל כוללת שילוב של לא מעט אקלימים שונים – החל מהמדבר השחון בדרום ועד לאקלים כמעט-אלפיני בהר החרמון.

 

מעבר לרכיבה עצמה שהיא גם כן מיוחדת ומרגשת, מה שהופכת את הבילוי לכה מיוחד הוא החיבור והיציאה לטבע ולמרחבים. ועם כל הכבוד למישור החוף, קשה למצוא שם יותר מדי טבע מעבר להררי הבטון והחולות.

 

הצפון מנצח במבחן של הטבע והנופים, מה שהופך אותו לאזור המוצלח ביותר לטיולי סוסים רומנטיים.

 

 

לרכב בין נופי ארץ הצימרים

מבחינות רבות, אנחנו מדברים על אותה הסיבה שגרמה לצפון הארץ להפוך ל"ארץ הצימרים". אנחנו כבני אדם מודרניים התרגלנו לפלאי הטכנולוגיה והקידמה, ועדיין היצר החייתי שבנו מתגעגע אל הטבע ואל הנוף הירוק. אנחנו אוהבים לעבוד ולבלות בעיר הגדולה, אבל לנפוש ולהירגע – דווקא בצפון. מאותה סיבה בדיוק גם טיול טרקטורונים זוגי אני ממליץ לבחור גם כן באזור הצפון.

 

לשאוף ניחוחות של אהבה גלילית

אני מזמין אתכם להתנסות במגוון חוות הסוסים שהצפון מציע, לשאוף ניחוחות של רומנטיקה גלילית. מסלולי הרכיבה, הן בעמק יזרעאל והן בגליל ובגולן כוללים לעיתים יותר מ-15-20 קילומטרים שבהם תוכלו לרכב בחופשיות, ובהתאם לעונות השנה להינות מהפריחה, שפע המים והצבעים הירוקים-חומים שמבצבצים מכל עבר. ואגב, נסיים בכך שכמו כל דבר בארץ, הצפון גם נוטה להיות נוח יותר במונחי מחירים ועלויות.